У шкільному віці важливим фактором розвитку дитини є соціум, спілкування з однолітками. Взаємодіючи один з одним, діти отримують перший досвід знайомства, ведення розмови, спільного виконання справи, тобто розвивають соціальні навички, засвоюють соціальні норми і правила, тощо. У майбутньому хороші навички спілкування їм допоможуть стати успішними дорослими.
Це одна з причин, чому майже всі клуби робототехніки України використовують схему навчання, коли дві дитини навчаються за одиним ноутбуком і один набором конструктора. Це штучна умова клубу, яка пасивно змушує дитину йти на спілкування й розвивати його. Лише у злагоді у дітей виходить виконати завдання швидко та якісно, ще й отримати задоволення від процесу та результату.
Але далеко не у всіх дітей, які приходять на групове заняття, одразу виходить налагодити стосунки з сусідом по парті. Адже для більшості дітей для налагодження стосунків з незнайомими однолітками потрібен час, комфортне та сприятливе середовище. З всого боку викладач має сприяти створенню доброзичливої атмосфери під час процесу навчання.
Отже, для командної роботи в парах:
по-перше, потрібна додаткова увага викладача;
по-друге, план занять має враховувати час на командну роботу, бо вона потребує більше часу.